Cтягнути оплату за вже виконані ремонтні роботи суден? Швидко та якісно!
Саме з таким запитом до нас звернувся наш клієнт - український судноремонтний завод.
Коротко про деталі кейсу:
Судноремонтний завод звернувся до нас через несплату своїм клієнтом рахунків за ремонт 3 суден. За кейсом вже були деякі зрушення, оскільки вже були укладені три угоди про врегулювання. Однак, замовник частково здійснив оплату (лише перший платіж за усіма угодами) і почав ігнорувати свої зобов’язання.
Команда Interlegal приступила до роботи. Для стягнення заборгованості, було обрано інструмент – арешт судна. Перші складності почались саме тут - накладення арешту на судна замовника, ремонт яких здійснював клієнт, виявилось неефективним. Два судна з початку війни заблоковані в Україні, а третє вже досить довго стоїть у порту Болгарії.
Було прийняте рішення підключити наш офіс у Туреччині для арешту іншого судна боржника за наявними морськими вимогами - sister ship arrest*.
*За міжнародними конвенціями у сфері морського права можна накласти арешт на судно, що не стосується певної морської вимоги, але належить особі, яка є відповідальною за наявною морською вимогою.
Після швидкого та вдалого арешту sister ship в порту Текірдаг (Туреччина) замовник клієнта повернувся за стіл перемовин та зараз знаходяться на фіналізації угоди про врегулювання.
Кейс ще в роботі, але найголовніше що наша команда готова на все аби забезпечити вимоги Клієнта.
Над проектом працює команда в складі коллег турецького офісу Dogu Law - Interlegal, провідного юриста? Микити Кочерби та молодшого юриста Марії Калашнікової ?під керівництвом асоційованого партнера Карини Горової
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше