Юристи Interlegal проконсультували судновласника, який «застряг» в одному з портів України
За нашими даними, в українських портах залишаються заблокованими близько 80 іноземних суден з екіпажами. Частина суден перебуває у баласті, частина з них вже з вантажем на борту.
Оскільки судно не може вийти з порту України внаслідок російської агресії, до Interlegal звернувся P&I клуб з запитом стосовно надання правових інструментів мінімізації збитків судновласника, можливих ризиків та перспектив вирішення спору.
Маючи великий досвід юридичного супроводу в морській галузі, команда спеціалістів підготувала висновок з відповідями на запитання Клієнта відповідно до українського та англійського права, а також надала детальні рекомендації стосовно мінімізації збитків та юридично грамотного реагування.
Незважаючи на те, що практично 80 іноземних судів перебувають у заручниках однієї ситуації, універсального рішення у цій справі немає. Спеціалісти Interlegal готові оцінити доступні шляхи вирішення та надати практичні рекомендації стосовно мінімізації ризиків та збитків у кожному конкретному випадку.
Над справою працювали спеціалісти Interlegal у складі провідного юриста Миколи Козаченка та юриста Микити Кочерби під керівництвом старшого юриста Карини Горової
Реєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13
Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову. Нещодавно д...
детальнішеDue diligence судна від Interlegal2024.05.13
Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...
детальнішеЧи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18
Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...
детальнішеЩо робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальніше