Международная юридическая служба Interlegal проконсультировала клиента в отношении судозаходов в порты Крыма
В рамках работы по делу был проведен детальный анализ правового положения отдельных портов Крыма, практики захода судов в порты Крыма, существующей на данный момент, последствий таких судозаходов для судовладельца и путей минимизации рисков, связанных с ними.
На сегодняшний день правовой статус крымских портов закреплен в Законе Украины «Об обеспечении прав и свобод граждан и правовом режиме на временно оккупированной территории Украины», в Распоряжении Кабинета Министров Украины «О временном закрытии пунктов пропуска через государственную границу и пунктов контроля», в Приказе Министерства инфраструктуры «О закрытии морских портов».
Несмотря на ряд принятых нормативных актов, нет единого подхода к определению статуса того или иного крымского порта, поскольку разные порты подведомственны разным органам исполнительной власти Украины (часть крымских портов подведомственна Министерству инфраструктуры, часть – Государственному агенству по рыбному хозяйству Украины).
Помимо этого, в сентябре вступил в силу новый пакет санкций Европейского союза, согласно которому Керченский морской торговый порт находится в списке 9 крымских предприятий, попавших под санкции Евросоюза. Очевидно, что это влияет на регулирование отношений по договорам фрахтования, в положениях которых указаны порты Крыма.
Ввиду определенных нюансов в правовом положении отдельных крымских портов, судовладелец, решивший осуществить судозаход в порты Крыма, должен в полной мере оценить возможные риски такого судозахода для себя, судна и команды, для чего необходимо своевременно обратиться к специалистам.
Над делом работали юристы Interlegal Мирошниченко Наталья и Гадецкая Екатерина.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше