План післявоєнного відновлення України
План повоєнного відновлення:
Швейцарія допоможе відбудувати Одеську область, Бельгія – Миколаївську, Швецію та Нідерланди – Херсонську.
У відродженні Луганської області в рамках повоєнного Плану відновлення України братимуть участь Чехія, Фінляндія та Швеція, Одеської – Швейцарія, Миколаївської – Бельгія.
Про це, за словами голови Луганської ОВ Сергія Гайдая, стало відомо на інвестиційній конференції у швейцарському Лугано.
План відновлення, який презентував прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, включає 24 томи напрацювань Національної ради відновлення України.
Провідним країнам світу запропонували безпосередню участь у відновленні окремих регіонів України. Зокрема, Чехія, Фінляндія та Швеція візьмуть участь у відновленні Луганської області, Швейцарія візьметься за відновлення Одеської області, Ірландія – Рівненської, Німеччина – Чернігівської, Канада – Сумської, США та Туреччина – Харківської, Бельгія – Миколаївської, Швеція та Нідерланди – Херсонської, Норвегія – Кіровоградської, Австрія – Запорізької, Польща та Італія – Донецької.
За попередніми оцінками, для реалізації плану потрібно близько 750 млрд доларів. Основними джерелами відновлення – від 300 до 500 млрд доларів – мають стати конфісковані активи росії та російських олігархів. Крім того, планується залучення грантів та кредитів міжнародних організацій та країн-партнерів, а також інвестицій приватного сектору та позабюджетних внесків приватних осіб та корпорацій.
Нагадаємо, що план включає 850 проектів та розрахований на 10 років.
#ВідновленняУкраїни
Limassol Boat Show 20242024.05.15
We are pleased to announce that on 23-26 May Interlegal will be participating in the ninth edition of the largest boat show in the Eas...
детальнішеРеєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13
Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову. Нещодавно д...
детальнішеDue diligence судна від Interlegal2024.05.13
Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...
детальнішеЧи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18
Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...
детальнішеЩо робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальніше