Разработка индивидуальной проформы рейсового чартера для крупного фрахтователя
Крупный экспортер металлопродукции и фрахтователь обратился в Interlegal с поручением разработать двуязычную индивидуальную проформу рейсового чартера на основе стандартной проформы COAL-OREVOY 2016 с учетом географических и климатических особенностей порта погрузки (один из портов в Балтийском море), особенностей груза и интересов фрахтователя.
В ходе работы над запросом юрист, Екатерина Гадецкая, под общим руководством ассоциированного партнера, Натальи Мирошниченко, провели анализ существующих рисков для фрахтователя при исполнении рейсового чартера и разработали соответствующие положения чартера для минимизации выявленных рисков. В частности, была пересмотрена оговорка об удержании груза судовладельцем в целях ограничения права судовладельца на удержание груза.
Отдельное внимание было уделено соответствию судна и его экипажа не только конвенционным требованиям, требованиям ITF, но и нормативным актам, действующим в порту погрузки.
В результате, помимо индивидуальной двуязычной проформы рейсового чартера, Клиенту были предоставлены практические рекомендации относительно заключения и исполнения чартера, выдачи, передачи и предъявления коносаментов, современной практики применения оговорки «1 из 3 коносаментов на борту» и других интересующих Клиента вопросов.
Читать статьи на тему:
Фрахтование судов: законы рынка
Анатомия проформ зерновых чартеров
Расторжение рейсового чартера: английская практика и доктрина
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше