24/7

Робоча зустріч з лідерами морегосподарської галузі України

5 октября 2023 г.: ru 4 2 октября 2023 г.: ru 2 3 октября 2023 г.: ru 2 всего: 24 02.10.23

8 вересня 2023 року відбулась робоча зустріч керівництва Морської арбітражної комісії та Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України (UMAC та ІСАС) з лідерами морегосподарської галузі України, присвячена сьогоденню та розвитку UMAC після Перемоги.

Участь у зустрічі взяли Голова UMAC та ІСАС Микола Селівон, заступник Голови UMAC та ІСАС Інна Ємельянова, заступник Голови UMAC, партнер Interlegal Микола Мельников, член Президії МКАС Олег Подцерковний, арбітр UMAC, керівник практики морського права ЮФ «АНК» Артем Волков, заступник генерального секретаря UMAC Дарьяна Денисова.

Микола Мельников, заступник Голови UMAC, виступив зі вступним словом та представив учасників.

Голова UMAC та ІСАС Микола Селівон презентував учасникам вибрані результати “Першого комплексного дослідження якості арбітражних послуг в Україні, 2022” та виступив з темою “Ефективне вирішення спорів – головний запит бізнесу. Можливості UMAC та ІСАС”.

Зокрема, пан Селівон озвучив оцінку якості за результатами соціологічного дослідження діяльності арбітражних інститутів при ТПП України. Як зазначив Микола Селівон, 87% опитаних представників бізнесу задоволені якістю послуг ІСАС, 64% респондентів основною перевагою національної арбітражної інституції у порівнянні з іноземними вважають краще співвідношення ціни та якості наданих арбітражних послуг.

На завершення свого виступу Микола Селівон зазначив, що дослідження якості арбітражних послуг показало об’єктивний зріз думок користувачів таких послуг, і може бути підґрунтям для визначення доцільності реформування сфери міжнародного комерційного арбітражу в України.

Інна Ємельянова, заступник Голови UMAC та ІСАС висвітлила тему “Комфорт, клієнтоорієнтованість, конкурентна вартість UMAC та ІСАС”. Пані Ємельянова також поділилася деякими аспектами роботи національних арбітражних інститутів. Зокрема, Інна Ємельянова зазначила, що за статистикою останніх 5 років, понад 80% справ розглядається у строк, що не перевищує пів року з моменту формування складу Арбітражного суду. Не обійшла Інна Ємельянова увагою і оцінку вартості арбітражу, яка в середньому в 3,5 рази конкурентніша, ніж аналогічна в арбітражних інститутах Відня та Стокгольма.

Олег Подцерковний, член Президії ICAC, завідувач кафедри господарського права і процесу Національного університету «Одеська юридична академія» поділився статистикою виконуваності рішень UMAC та ІСАС. Пан Подцерковний пояснив основні аспекти процесуальної реформи 2017 року, зокрема, щодо сприяння арбітражу та виконуваності його рішень, а також висвітлив проблеми приведення до виконання рішень міжнародного комерційного арбітражу в Україні. Наприкінці свого виступу Олег Подцерковний поділився з учасниками інформацією до роздумів після аналізу справ про визнання та приведення до виконання рішень іноземних комерційних арбітражів.

Артем Волков, арбітр UMAC, керівник практики морського права ЮФ «АНК» навів стислу порівняльну характеристику UMAC та ІСАС та Лондонської асоціації морських арбітрів. У своїй презентації пан Волков порівняв такі параметри, як арбітражні збори та витрати, строки розгляду спорів, порядок визнання та виконання рішень названих арбітражних інституцій.

Наприкінці учасники мали змогу обмінятися думками та задати питання спікерам у форматі відкритого діалогу.

За результатами зустрічі було схвалено Звернення її учасників до підприємств/організацій морегосподарської та транспортної галузі України, в якому вони висловили впевненість в нашій Перемозі, відбудові України як повноцінної морської держави та спроможності UMAC забезпечити професійний, ефективний захист та відновлення порушених прав суб’єктів морегосподарського та транспортного бізнесу.

Звернення

  • Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18

    Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...

    детальніше
  • Interlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17

    На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...

    детальніше
  • Купівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29

    Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...

    детальніше
  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше
  • Interlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06

    До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт ­– іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в  його cюрвеєрській...

    детальніше
  • Купівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01

    Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...

    детальніше
  • ЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23

    18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...

    детальніше