Що робити, якщо не вдається арешт з першого разу?
Справа дійсно вийшла цікава і заслуговує на подробиці.
До Interlegal звернулась кіпрська компанія з запитом на арешт судна.
Клієнт – власник риби, що вирощується на кіпрській рибній фермі.
Майже два роки тому ферма, рибні садки, обладнання були знищені танкером в результаті аварії.
Домовитись сторонам не вдалось. Якщо питання із власниками ферми було вирішено і провина визнана судновласником, то сплатити відшкодування власникам риби (а це окрема компанія) винуватець аварії не погоджувався.
Тож справа продовжилась цікаво у тій мірі, у якій починалась – судно вдалося заарештувати з третьої спроби.
У перший та другий раз, танкер було затримано у загальній кількості на 6 днів, однак арешт не підтриманий судом.
Але команда Interlegal не з тих, хто здається. Справа стала певним викликом. Донести суду всі тонкощі справи, роз'яснити чому висновки суду в перши двох випадка були помилковими – стало для нас принциповим питанням.
Втретє, команда розробила вже зовсім іншу стратегію, яка полягала лише в судовому арешті без затримання судна. І зробила правильно – суд заарештував судно, тобто заборонив капітану надавати дозвіл на вихід судна з порту.
Однак, на цьому події за цим проектом не завершились. Опоненти подали клопотання про скасування арешту, яке було відхиллено після довготривалого судового засідання. Арешт залишився в силі.
Також, опоненти подали дві апеляційні скарги. В апеляційній інстанції Interlegal відстояла інтереси Клієнта та довели правильність позиції. Суд погодився з нашими доводами та відмовив у задоволенні апеляційної скарги опонентів.
Справа ще не закінчена, ми працюємо над задоволенням вимог нашого клієнта. Далі буде цікавіше.
Наразі, над проектом працює команда в складі провідного юриста Тараса Драгана та молодшого юриста Марії Калашнікової під керівництвом асоційованої партнерки Карини Горової
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше