Що робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністраторами, буде примусово виключено з реєстру суден Панами через невідповідність правилам прапору.
Трохи про клієнта.
Наш клієнт – велика компанія, яка надає послуги з перевезення нафти, газу, агентування танкерів, постачання технічного обладнання суднам, крюїнгові та судноремонтні послуги.
У власності клієнта знаходиться декілька танкерів, які ми регулярно обслуговуємо у юридичних питаннях та питаннях прапору судна.
Розуміючи, що примусове видалення судна з реєстру може негативно вплинути на подальшу реєстрацію судна під іншим прапором, ми одразу запропонували клієнту піти на випередження та видалити судно добровільно до того, як це зробить Адміністрація.
Клієнт погодився і ми оперативно розпочали роботу.
Ми розглянули найкращі прапори для реєстрації судна. Головними критеріями була простота реєстрації, невисокі вимоги з боку комплаєнса та репутабельність згідно з Paris MoU Performance List.
Наш вибір припав на Ліберію, Палау та Острови Кука. Останні зрештою виявились найкращим варіантом в нашому випадку.
Обравши прапор, ми швидко отримали сертифікат про видалення судна з реєстру Панами та почали допомогу клієнтові в реєстрації судна під прапором Островів Кука.
Команда Interlegal у складі молодших юристок Дар’ї Бубнової та Катерини Гаврилюк під керівництвом провідної юристки Альони Ременяк успішно досягла мети клієнта.
Наразі судно «у безпеці» – добровільно видалене з реєстру Панами і зареєстроване під новим прапором.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше